In the name of the Tsar & competitive mode

Tsar

Χτες στην EA Play είχαμε κάποια σημαντικά νέα για το Battlefield 1. Εκτός από την ανακοίνωση του επόμενου DLC – In the name of the Tsar – είχαμε και τις πρώτες πληροφορίες για το competitive (ανταγωνιστικό) κομμάτι του παιχνιδιού.

In the name of the Tsar DLC

Χιονισμένα τοπία στο ανατολικό μέτωπο, σύνταγμα γυναικών ελεύθερων σκοπευτών αλλά και κοζάκους με δόρια θα δούμε στο επόμενο DLC για το Battlefield 1. To Σεπτεμβριο θα κυκλοφορήσει το In the name of the Tsar DLC που θα προσφέρει 6 (και όχι 4) νέα map. Αυτά θα προστεθούν στη Nivelle Nights (Ιούνιος) και Prise de Tahure (Ιούλιος-Αύγουστος) που ανήκουν στο 1ο DLC (6 συνολικά map) και θα φτάσουν τα 22!!! Δείτε παρακάτω το trailer:

Επίσης ανακοινώθηκαν και τα 2 επόμενα DLC, Turning Tides (Δεκέμβριος 2017) και Apocalypse (Αρχές 2018).

Competitive Mode

Κατά τη διάρκεια της ομιλίας του Patrick Söderlund, Executive Vice President της EA, είχαμε και τα πρώτα νέα για το competitive κομμάτι του παιχνδιού. Αργότερα στο 2017 θα έχουμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε τον ολοκληρωμένο πόλεμο και το teamplay που μόνο το Battlefield προσφέρει, σε ένα κλειστό και ανταγωνιστικό περιβάλλον, ειδικά φτιαγμένο για παίκτες και θεατές.

Περισσότερες πληροφορίες, καθώς και μια πρώτη παρουσίαση του competitive mode, θα έχουμε στην Gamescom 2017 (22-26 Αυγούστου) στην Κολονία της Γερμανίας.

Μερικές σκέψεις

Ως γνωστόν, το Battlefield 1 αν και είχε τις περισσότερες πωλήσεις από οποιοδήποτε τίτλο της σειράς (~20 εκατομμύρια) έχει αποτύχει να διατηρήσει το ενδιαφέρον των παικτών ειδικά στο PC. Σήμερα παίζουν περίπου 50% περισσότεροι παίκτες στο PC από ότι στο BF4, που έχει ηλικία 3,5 χρόνια. Γι’ αυτό ακριβώς και η υπερπροσφορά maps στα DLC. Θα είναι αρκετό αυτό; Πιθανότατα όχι, γιατί το Battlefield 1 έχει απογοητεύσει αρκετούς από τους πιστούς οπαδούς της σειράς κυρίως λόγω της υπερπροσέγγισης του casual κοινού.

Με την προσθήκη στοιχείων όπως τα behemoth, elite classes, charge κτλ έχουν δώσει την ευκαιρία να κλείσει το κενό μεταξύ παικτών χαμηλής δυναμικότητας και των πιστών της σειράς. Και κάποιος θα ρωτήσει γιατί είναι κακό αυτό. Το πρόβλημα δημιουργείται όταν κάποιος που έχει προσπαθήσει και έχει αφιερώσει χρόνο στο να γίνει καλός στο παιχνίδι που παίζει χάνει από κάποιον που δεν το έχει κάνει. Αποτέλεσμα είναι να νιώθει ότι ο κόπος του δεν αποδίδει τους ανάλογους καρπούς και βέβαια να απογοητεύεται.

Εις αναμονή του νέου DLC και του competitive mode, λοιπόν.

Leave a Reply