Battlefield 1 Alpha netcode

Πριν από μερικές μέρες ο Battle(non)sense δημοσιοποίησε ένα video στο οποίο έκανε μια ανάλυση του netcode του Battlefield 1 στην Closed Alpha που ολοκληρώθηκε πριν από μερικές μέρες.

Network delay

Στο γράφιμα παρακάτω μπορείτε να δείτε μια σύγκριση της μέσου χρόνου ανταπόκρισης μεταξύ 2 παικτών στον ίδιο server. Έχει ήδη αφαιρεθεί το ping του παίκτη ώστε να υπάρξει μια καθαρή σύγκριση μεταξύ των netcode του κάθε παιχνιδιού:

Όπως βλέπουμε την καλύτερη απόκριση την έχει το CS:GO με 33ms ενώ ακολουθεί το BF4 (60Hz) με 37ms. Το Battlefield 1 παρότι στα 60Hz αποδίδει χειρότερα από το Battlefield 4 στα 30Hz.

Server tick

Ένα άλλο στοιχείο που παίζει ρόλο στο netcode είναι πόσο χρόνο χρειάζεται ο server για να επεξεργαστεί τα δεδομένα. Λαμβάνοντας υπόψη ότι στα 60Hz ο server έχει 16,67ms για να επεξεργαστεί κάθε tick, όσο πιο κάτω από αυτό βρίσκεται το server tick τόσο καλύτερα.

Εδώ βλέπουμε ότι το Battlefield 1 υπερτερεί του Battlefield 4 στη μέση αλλά και στη μέγιστη τιμή. Ακόμα και η μέγιστη τιμή, 11ms, είναι αρκετά κάτω από τα 16,67ms, πράγμα που σημαίνει ότι φαινόμενα όπως rubber banding ή death πίσω από τοίχους θα είναι αρκετά απίθανα.

Σαφώς όλα αυτά μπορεί να αλλάξουν μέχρι την τελική έκδοση του παιχνιδιού, το πιθανότερο προς το καλύτερο. Μέχρι στιγμής πάντως η κατάσταση του netcode είναι αρκετά καλή και αναμένουμε μέχρι να κυκλοφορήσει το παιχνίδι να είναι τόσο καλό όσο η παρούσα έκδοση του BF4, η οποία είναι αρκετά ικανοποιητική.

Πηγή: Battlefield 1 Closed Alpha Netcode Analysis


Leave a Reply